torsdag 3 september 2009

Puckat


Det är inte alltid det blir som man tänkt, men det kan bli bra ändå. Ibland.....

Tänkte jag skulle vara smart vad gäller bloggen och ligga lite före vad gäller bilder. Så jag har sparat några inlägg med bilder för att kunna skriva text när andan faller på. Men inte f-n trodde jag att det publicerades som den dagen jag sparade det..... trodde väl i min enfald att det skulle bli samma datum som jag publicerade. Ja, ja man lär sej något nytt varje dag. Så det är möjligt att några inlägg kommit lite puckat.

Vad som inte är puckat är att jag är ledig till söndag, är sugen på att hoppa i vattenpölar, baka kanelbullar och läsa en bok. Men.... måste ta tag i den stora tvätthögen ALLAN. Tur att allt är rent och bara ska sorteras, vikas och strykas. Tur är det också för jag tycker om att stryka och har en (förhoppningsvis) bra film att titta på samtidigt. Och att ICA har öppet till 21 så jag hinner se den och lämna tillbaka den i rätt tid.

Och en STOR KRAM till MO, som ska ta beslut idag! Bekvämt att stanna, lärorikt med något nytt!

Önskar dej en fortsatt bra torsdag! Kram Mona

4 kommentarer:

  1. Är det en bild som skulle tagits typ två sekunder tidigare då ägaren av rumpan stod upp? Härlig bild! Haha!

    Jag är sugen på å åka till Ryd å käka kanelbulle å krama! Får bli en annan gång...

    Kramar om dig å hela goa familjen!
    Nina

    SvaraRadera
  2. Nu blir jag orolig. Om MO är den jag tror så hoppas jag inte att det handlar om något allvarligt att ta beslut om. Ha det bra. //Annika

    SvaraRadera
  3. Tack mona, Jag har tagit mitt beslut nu, Det få bli att prova något nytt!! Tack för att du finns/MAlin

    SvaraRadera
  4. Nina:Ja, ägaren av rumpan stod upp, hade nyss suttit i Marcus knä (förra sommaren). Bild kommer....
    Annika: Inte allvarligt, bara viktigt. Hoppas du vet i nuläget. Men jag tror det blir BRA!!!
    Malin: DU ÄR SÅ MODIG!!!!!!

    SvaraRadera