torsdag 24 september 2009

En blogg till

Nu har jag fixat en blogg till. För den som vill, skicka din mailadress på FB så fixar jag att du får behörighet. Med förbehåll att jag känner att jag vill dela det med dej..... Ta nu inte illa upp, men hela grejen med en blogg till är ju att jag själv kan välja läsare.

Iaf så består denna dagen av planering av framtiden, stryktvätten Allan och äppelpajsbak. Får fikagäster vid 16 som jag har LOVAT äppelpaj. Har ett nytt recept, som jag då själv inte får smaka. Men enligt testpersonerna igår så var den jättegod. Men, ja,ja, får väl inse att Nathalie är bättre än jag på det. Kniper det får jag väl köpa tjänsten av henne..... för inte blir min lika god, trots samma recept.

Njuter av det härliga höstvädret. Längtar efter att få gå en runda i skogen och sparka i höstlöven! Ska köpa mej ett par nya färglada stövlar. Och ett par rejäla skor att ut och gå i, nu när mitt nya liv är på gång.
Passar bra nästa vecka, för på tisdag ska jag lämna katten vid 8 på djursjukhuset i Växjö, lämna en bekant på sjukhuset vid 9.30 och sen hämta katten vid 15. Jag kör ju inte hem emellan. Sen är det kvickt hem, fixa mat till familjen och till frissan vid 17. Och motorklubben vid 19. Sen är den dagen slut! Och jag med troligtvis.

TUR att inte alla dagar består av fullspäckade schema.
Njut av livet en stund, det försvinner så fort. KRAM Mona

1 kommentar:

  1. Men jösses då, vad du har att göra på tisdag! Inget allvarligt med katten och bekanten hoppas jag..
    Fler än jag som önskar fler timmar på en dag...
    Saknar dej, saknar dej, saknar dej, saknar dej, saknar dej, saknar dej, saknar dej, saknar dej, saknar dej, saknar dej!!!
    Kramar om dej å goa familjen!!!
    Nina

    SvaraRadera