tisdag 22 september 2009

HURRA!!!! och jäkla skit......

Dagen började inte så bra, men NU är jag så glad, så glad.
Tänk att ett telefonsamtal kan göra så stor skillnad. Både bättre och sämre.
Men idag var det bättre!!!! I allra högsta grad. Har stått i kö för operation sedan i mars. Ringde i augusti och kanske, kanske skulle det bli innan jul. Men idag ringde de och undrade om jag ville ta ett återbud. Men HALLÅ!!!! JAAAA, såklart.
Ska nu opereras den 5/10 och kommer att vara sjukskriven i minst en månad. Och som jag har längtat så är jag SUPERDUPERJÄTTEGLAD!!!!
Men..... precis som på myntet så finns det två sidor.
Har ju glatt mej så mycket åt att vara stäckchef på Ryd Rallyt den 10/10. Alltså jag har LÄÄÄÄÄÄNGTAT till att få vara på egna ben och styra och ställa. Men som nyopererad kan jag inte vara det. SNYFT!!!
Dessutom har vi skolträff för oss som slutade 9-an för 25 år sen den 17/10. Och den har jag sett fram emot, men ...... ja, åka dit kan jag ju men inte äta och dricka.
MEN det är en bagatell i det stora hela.

Jag är så glad för jag är lycklig, jag är så lycklig för jag är glad! KRAM

4 kommentarer:

  1. Och jag blir så lycklig för att du är glad å så glad för att du är lycklig!
    Skulle velat komma till dig bara, men kan ju komma en annan dag! Och du får säkert bli sån där "vad det nu är" på ett annat rally en annan dag!

    Tack för din fina beskrivning om min blogg! *glad*
    Kramar om massa!
    Nina

    SvaraRadera
  2. Vilka arrangerar denna klassträff? Och var är den?

    SvaraRadera
  3. Hej du Anonym. Svarar DIREKT,när jag vet vem du är. KRAM

    SvaraRadera
  4. Grattis vännen, vet att du har längtat! Va skönt att få det gjort innan jul!
    Stoooor KRAM!
    //Åsa.

    SvaraRadera