tisdag 15 september 2009

TACK


Kan bara säga att en liten tjej gjorde min dag fullkomlig idag! Lagom trött efter att ha jobbat, kom jag hem och på köksbänken låg ett litet fint paket med mitt namn på. I det så låg det en jättefint pärlhalsband. Då alla mina är för stora för sådant nu så blev jag mycket, mycket fundersam.
Skenar ut till gubben som berättar att det kommit en liten tjej som gjort detta till MEJ och det var mycket, mycket viktigt att lämna. Och så var jag inte hemma!
Jag ringde iaf och pratade en stund och talade om att jag blev så glad att jag började gråta. För vi känner varandra inte så väl, vi umgås inte och har bara träffats några gånger. Och så har hon tänkt på mej, bara sådär! Kommer att ha detta på mej och njuta av att vara omtyckt!
TACK, kvinnan med de magiska händerna för att du har så fina barn!

Hoppas du också är omtyckt idag! Kram Mona

4 kommentarer:

  1. Så gullig present! :)

    Skönt att det finns nån som förstår en ibland...hur man menar! :P
    Tack för dina värmande kommentarer! :D
    Kram tebax

    SvaraRadera
  2. Åååå, vad härligt!!! :)
    Kramar om dig!
    Nina

    SvaraRadera
  3. Haha, jaaa det va MYCKET viktigt att du fick det! Själv hade jag ingen aning om vad det innehöll, hon hade gjort det på dagis å det va INTE till mig utan till Mona!!! =D

    KRAAAAAAM från oss!

    SvaraRadera
  4. Va gulligt! Ja visst bli man rörd! det är du värd! kram

    SvaraRadera