tisdag 22 september 2009

Tja, jag undrar och funderar

Nu är det allvar! Operationen ska bli av och det känns så bra. MEN, känner att det är "för mycket" att dela med sej till "alla" som kan läsa detta. Så nu undrar jag, är jag knäpp om jag skapar en blogg om min operationen och allt däromkring? Isf får det väl bli med lösenord eller hur man nu löser något sådant. Så blir det bara såna som jag vill ska läsa som kan läsa. Kan man göra så? Jag kan ju ingentin om sånt här, kan ju inte ens få in besöksstatistik. Ngn som vill hjälpa mej?
Tyck till, är det någon som vill läsa det?

Sov så gott och hoppas du drömmer härliga drömmar, Mona

1 kommentar:

  1. Men det är väl en jättebra idé!!! Jag kan fråga en tjej som har en öppen och en privat blogg...

    Sen hjälper jag dig gärna med besöksstatistik och annat om jag bara kan själv! :)

    Börja med att klicka på min räknare i min blogg, då kommer du till sidan där du kan välja räknare. Sen kopierar du koden och klistrar in i en sån där gadget eller vad det nu heter... på htlm-kod, eller vad DET nu heter. Eh... Fråga mig om du behöver mer hjälp så kollar jag efter lite nogare vad det heter och så :)

    Kram Nina!

    SvaraRadera