måndag 4 januari 2010

Vardag igen

Har börjat jobba igen och det var roligt. Har ju turen att ha ett fantastiskt jobb.
Har jobbat helgen, så nu är jag ledig till torsdag. Härligt!
Får väl försöka få barnen att stiga upp lite tidigare denna veckan, de har sovit till 11-12 under hela jullovet. Och så ska ett skönt jullov vara.
Sovmorgon, ta dagen som den blir, njuta av vädret, vänner och livet.
Har aldrig haft ett så skönt jullov tidigare, alla friska, nöjda och glada över allt. Det gäller att njuta!!!!!

Idag har jag bara njutit av livet. Kom hem efter ett nattpass till ett nystädat hem. Fanns ingenting att göra, så jag har läst och druckit te och strax ska jag ut och gå en runda med hunden innan det är dags att göra middag.
Eller....undra om jag kan få något av mina söta barn att laga middag idag.
DET hade varit ljuuuuuvligt, en dag utan att göra någon nytta.

Önskar dej också en fin dag, KRAM Mona

2 kommentarer:

  1. Fler "att göra ingenting-dagar" åt folket!

    Kram Nina!

    SvaraRadera
  2. God fortsättning Mona!
    ...och TACK för dina gulliga ord! :)
    Hoppas allt är bra med dig!
    Fortsätt njut nu av dina lediga dagar för VIPS så är det bara te att på att igen. :P

    Tjingeling

    SvaraRadera