söndag 31 januari 2010

Kallt som f-n

I morse när jag steg upp så var det kallt. Så kallt att det hade frusit i kallvattenledningen till duschen och i varmvattenledningen till handfatet.
Vilken tur att jag är gift med en händig man som i ett litet nafs trollade så allt funkade. Eller, det kan vara så att det blev så varmt av svordomarna att det töade upp.......
Som belöning så fick han mat idag också. För jag måste ju vara snäll mot honom nu när livet funkar igen.

Förkylningen är iaf bättre, gav bort lite baciller åt folk på ICA så förhoppningsvis har jag inte så många kvar. För man ska vara snäll o dela med sej, har jag hört.

Är iaf oerhört tacksam över att jag har en bra bostad och inte är hemlös när det är sånt här väder.
Ha en fin kväll, Kram Mona

1 kommentar:

  1. Ja, det är allt skönt med en händig karl i huset!

    Krya-på-mera!
    Kramar om!
    Nina

    SvaraRadera