lördag 30 januari 2010

Atchooooo

Förkyld och ont lite överallt, lite gnällig och pustig o behöver städa.
Det var inte alls så jag hade tänkt mej min gubbfria helg :(

Men det är ju bara att gilla läget och vara glad ändå.
Så mellan nysattackarerna och "uttömning av hjärna" i näsduken, så kör jag med ungarna.
Vad det är skönt att ha så stora barn att de kan göra nytta!!!!!!
Som muta/ belöning så blir det spagetti o köttfärssås till kvällen. O det gör jag så gärna, för mat måste vi ju ha iaf.
O såklart, vi ska gå på Avatar i 3D, om 2 veckor o Bromölla. Det kan väl också räknas in som muta förståss.

Är väl bäst att jag också hjälper till, annars kanske jag inte får min utlovade nackmassage och ansiktmask...... för de mutade mej också för att vi ska hyra film senare idag :))
Jag gillar att bli mutad!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha en underbar lördag och njuuuuuuuuuut av stunden. Atchooooooooo, Mona

3 kommentarer:

  1. Städningen kan du iaf strunta i, den springer inte bort! Ta ni och mys lite istället :)

    Massa krya-på-kramar!!!
    Nina

    SvaraRadera
  2. Ni få passa på att äta de när gubbeb inte är hemma! Hoppa´s ni få en underbar helg! Ni är mina favoriter!!/Malin

    SvaraRadera
  3. Städningen klar o jösses så skönt det ska bli att bara njuuuuuuuta hela kvällen. Så nu blir det mys för resten. KRAMAR till er båda, Malin o Nina. NI ÄR MINA FAVORITER!!!! Men det visste ni redan :)))

    SvaraRadera