fredag 29 januari 2010

Award.



Med denna award kom några instruktioner:
*Kopiera awarden på din blogg
*Länka till personen som gav dig awarden
*Berätta 7 intressanta saker om dig själv
*Skicka awarden till 7 andra bloggare
*Länka till deras bloggar
*Lägg en kommentar i deras blogg, så att de vet om awarden
Här kommer sju superintressanta saker om mig:

Kopiera awarden, det var ju enkelt.
Länka till Nina om gav mej awarden..... hm....... inte helt lätt för en oteknisk människa. Men jag gör ett försök! Nina

7 intressanta saker om mej.
Jaha, det vill jag också veta :)
Intressant eller inte, det får du som läser avgöra

1 Jag och gubben har gift oss två gånger, med varandra
2 Jag kan använda både svets och fräs
3 Jag har MC kort, och vill ha en motorcykel nån gång
4 Har varit dansledare i "Jag vågar Stuffa" i Karlshamn för länge länge sen
5 Har vunnit en ölhävartävling på Ålandsbåten
6 Är en jäkel på Hambo, Vals, Snoa, Polka o en hög andra "gammeldanser/folkdanser"
7 Har mer än en gång virat in någons bil i toalettpapper

Bloggarna jag utmanar är
Annika
Tina
Anna-Maria
Angelica
Ida
Malin
Åsa

Ser fram emot att få veta kul saker om er! KRAM

2 kommentarer:

  1. Det gick ju fin-fint det där!
    Några saker visste jag, några kunde jag tänka mig och resten förvånar mig inte :)
    Fick du några överraskningar från mig då, eller visste du allt? Förutom blodpuddingen då...... Haha! Du har inte testat?

    Kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram å lite till

    SvaraRadera
  2. Okeeej, nu fattar jag! ;)
    TACK ändå!
    Ja, nu vet du ju om mig... :P

    Hoppas du får en fin helg!
    Kramis

    SvaraRadera