måndag 17 augusti 2009

Solsken

När jag kom ut i bilen efter ett besök i skogen hos kvinnan med de magiska händerna så spelades denna. http://www.youtube.com/watch?v=kyFTpWkF8b4
Och just så känns det!
En del människor bara kommer med solsken i både kropp och själ.

Idag var det ett bra möte med en mysig och fin människa.
Det finns så många omkring mej som jag tycker om och som ger mej så mycket energi och goda tankar. KRAM till dej o dej o dej o så till dej med, för dej tycker jag också om! KRAM Mona

3 kommentarer:

  1. Å vad glad jag e att du börjat blogga och att jag har adressen! Du skriver jui HÄRLIGT roligt!
    Underbar läsning!
    Stor kram!
    //Åsa.

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tar ju åt mig iaf så kram tebax! :)

    SvaraRadera
  3. Åsa: tack, tycker där är ganska kul.
    Nina: det tycker jag verkligen att du ska!

    SvaraRadera