söndag 23 augusti 2009

Kantareller

Är inte vidare duktig på att hitta kantareller, men jag tycker om att leta efter dem. Ta med sej något barn, hunden och bara köra ut någonstans och njuta av livet.
Har ont som f-n efter tandutdragningen i torsdags. Så lita på att jag kontaktar min tandläkare på måndag kl 08 när de öppnar.
Det är ju så trist att ha ont.
Var så desperat igår kväll att jag gurglade i wiskey. ÖÖÖÖÖÖRRRRRKKKKK
Sånt dricker folk frivilligt.

Var så sugen på kräftor igår. Tänkte handlat ett par paket i vår lokala butik. Och så har de inga!
Inte ett enda paket! För de hade tagit hem 2 pallar tidigare och nu var de slut!!!
Men HALLÅÅÅÅÅ, det är väl NU det är kräftsäsong? Eller har jag fel? Kanske skulle de ta hem mer, men det hjälpte ju inte mej. Ja, ja jag överlever och har inte tagit skada. Men det retar mej.

Ha en fortsatt bra dag! Kram Mona

2 kommentarer:

  1. Såååjaa... Lugn å fin! Det blir SÄKERT kräftor hos er en annan dag. Förresten blir det SÄKERT kräftor fleeera andra dagar, om jag känner Richard rätt. Och det gör jag ju :) Skulle säkert bara gjort ondare med kräftspad i munnen just nu så du hade nog inte kunnat äta nåra. Det var nog meningen att dom var slut.

    Lycka till hos tandläkaren imorrn, sen när du fått pencillin, eller vad dom nu hittar på för att hjälpa dig, och det har gått över, så ska du se att Ica har tagit hem fler kräftor! Jahadå!

    Kramar om dig massa!
    Nina

    SvaraRadera
  2. Säkert är det så, att det kommer kräftor hos oss igen o igen o igen.... Och det hade säkert gjort ont i munnen, men det retar mej att de inte hade några hemma.
    Hoppas på pencillin, luktar och smakar unk i munnen. KRAMAR

    SvaraRadera