fredag 30 oktober 2009

Fredag

Jädra cykel, det skulle jag kunna säga, men så enkelt är det nog inte. Det är nog mer, att jag är en jäkla latmask som inte cyklat på länge så nu har jag ont i baken. Och då menar jag ONT!!!!
Men, jag cyklade iaf igår. Hit o dit o fram o tillbaka.
Tyvärr får jag så jäkla ont i nacken av att cykla, men med bra värktabletter så funkar livet igen. Men tycker ju om att cykla, så jag får ta det onda med det goda.
Men tar det lite lugnare idag så jag kommer ifatt mej själv.

Dagen ska ägnas åt lite städning, skjutsa K till kyrkogården för att sätta dit lyktor mm. Sen ska jag och David åka på bio. Mysigt att få åka själv med honom, han brukar annars välja aktivitet med pappa. Men till min stora lycka så hade inte pappa tid att följa med, Marcus vill inte o Ida är inte hemma. Så vi två ska åka och njuta och bara vara tillsammans. MYSIGT!

Ida har åkt till farmor Iréne och ska sova där inatt. Är så glad att vi har Iréne. Tycker så mycket om henne, hon är så omtänksam, fin och tycker om oss precis som vi är.
ALLA skulle ha människor omkring sej som tycker om en för den man är.
KRAM till dej, o ha en fiiiiiin dag.

2 kommentarer:

  1. Cyklar fast du får ont.. Alltså, jag som inte han nåt att skylla på ens! Heja dej vad du är toppenbra!!!

    Så mysigt med bio :)
    Kram till er alla!!!
    Nina

    SvaraRadera
  2. Du har en fin blogg. Trevlig Halloween

    SvaraRadera