tisdag 16 mars 2010

Vilken dag!

Kan bara säga, att idag kan nog vad som helst hända.
Var på massage och fick en fin påskpresent av min massör och goda vän Angela.
Påskägg utan godis men med en fin text i, lite gula påskfjädrar och gula ljus för att jag är en sol.
Jag blev så glad att jag började gråta. TACK Angela.


Och efter att ha lämnat bilen hos "vår mack" för att få den ren och fin så kommer jag hemgåendes lite trallandes och har ett BREEEEV att njuta av från Nina OCH ett underbart kort.
Så då lipade jag lite till. TACK Nina.


För just nu är det så många fina männsikor omkring mej som jag tycker om och som ger mej så mycket positivt "in put".
Så livet känns faktiskt helt enkelt underbart. Och tro mej, jag njuter varje dag, varje minut av livets alla små små goda stunder och av alla fina, goda, glada, ärliga och underbara människor.

KRAM Mona

2 kommentarer:

  1. Ååh... :)
    Det är du värd!
    Kram Nina!

    SvaraRadera
  2. Sånt värmer i hjärtat. Vilka fina vänner du har. Kram Eva

    SvaraRadera