tisdag 2 mars 2010

Vem är du???

Märker ju att det är några stycken som är inne o läser min blogg varje dag. Men det så få som kommenterar. Så snälla, snälla, snälla, snälla...... lämna ett avtryck.
Bara ett Hej! Från..... ja, vem du nu är. DET skulle göra mej glad! Hela dan!
Fast jag är egentligen glad ändå. För har gjort allvar av mina drömmar o samlar nu fakta och kunskap. Terroriserar andra människor och utnyttjar deras kompetens/ kunskaper. Ska gå utbildningar o träffa rätt folk framöver.
Det är så spännande!
O gubben o barnen är helt klart med på resan till 100%!!!
Det är så ROOOOOOLIGT att leva!

Kom ihåg att göra någon glad idag!

Ha en underbart vanlig o kramgo tisdag, Mona.

14 kommentarer:

  1. Hej! Jag heter Nina! Och jag blir glad varje dag när jag får läsa en ny blogg av dig!
    Idag ska jag göra mig själv glad genom att motionera med snöskyffeln :)
    Hoppas jag gjorde dig glad med e liten kommentar :)

    Guuuuvaaaaspäääännande saker som händer hos dig nu :) :) :)

    Massa miljoners med Lycka Till!
    Kraaaaamaaaar oooom!!!!!
    Nina

    SvaraRadera
  2. Du kommer fixa det galant! Vi stöttar dig till 200 % kram Augustin

    SvaraRadera
  3. Ha en riktigt bra dag Mona!Solen skiner,hoppas våren är på G:)
    Mvh Ulrika

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  5. Hej Mona.

    Jag är en av dem som följer din blogg, och jag gillar den skarpt. Det var ett tag sedan vi träffades, och ännu längre sedan vi jobbade ihop på IVA, Huddinge sjukhus.

    /Olof

    SvaraRadera
  6. Åhh så glad jag är för er allihopa!!! KRAMAR

    SvaraRadera
  7. Som sagt, om ngn kan så e det du! Tror att det kommer att gå jättebra!!!!
    Kram kram.
    Åsa.

    SvaraRadera
  8. Hej Mona
    Jag behöver ju ingen större presentation, du vet ju att jag är inne och kolla till din blogg (så att du sköter dig)! ;-)
    Ditt framtida projekt är underbart, spännande och kommer att gå som galant!
    Har du hunnit kolla in hemsidan som jag skrev ner till dig, mycket inspiration att hämta där! Ha det gott Mona.
    See ya on the byn!
    Cheers

    SvaraRadera
  9. PUSS OCH KRAM MAMMA LILLA!!! PUSSAR IDA

    SvaraRadera
  10. Idag har någon gjort mig glad. Hon kom kl 10.30, fick lite massage sen fikade vi och bollade ideer,det fullkomligt sprutade ut ideer, tankar, för & nackdelar. Som sagt, är det någon som fixar det så är det du Mona.
    Man måste våga misslyckas för att vinna, och man lever bara en gång. Kör hårt, du fixar det. Kramar i massor. Tack för en trevlig förmiddag. Ps har hittat överraskningen till dig som jag hade gömt så väl så att jag inte hittade den själv, du får den näst vi ses.

    SvaraRadera
  11. Vet att det kommer att gå bra!
    hej svejs

    SvaraRadera
  12. Hej Mona. Jag läser din fantastiska blogg. Lycka till med dina framtidsplaner!!! //Annika

    SvaraRadera
  13. Tjoho!

    Nu hittade jag hit också:)
    /Jim

    SvaraRadera
  14. Nu har jag med hittat hit! Ska du öppna café? När börjar du? Jag har en goding som fyller 3 i sommar! Han behöver en tårta ;-)

    Trevlig blogg du har! Måste läsa mer, när jag får tid!

    SvaraRadera