torsdag 25 mars 2010

Det är mycket nu

Men oj så roligt livet är!
Har haft lite tårtor och cupcakes att göra, här kommer lite bilder. Eftersom minnet är kort men intensivt, så har jag såklart glömt ta kort på en hel del.

Vad kan man säga om den söta Gummibjörnen? Tja, jag tycker att den blev helt ok.


Kuppersjöns badförening ville ha cupcakes, så det fick bli blåa med en fisk på.


Tårta till en 19åring, önskemål rosa.


Längtar till jag ska gå tårtkurserna i Järfälla. Kommer att bli så roligt att få lära mer. För nu när det är lite tårtor att göra, inte bara till husbehov så märker jag hur svårjobbat det är. Vill ha en massa massa saker på Kakburken för att göra livet lättare o roligare. Gissa om jag kommer att gilla att handla när jag är där på kurs.....

Ha en fin dag, KRAM Mona

8 kommentarer:

  1. Så jätte fina och så smarriga de ser ut:)Mmmm!!Återkommer med beställning när barnen fyller år i höst:)
    KRAM I VÅRSOLEN!
    ULRIKA

    SvaraRadera
  2. Du är så välkommen så! KRAM

    SvaraRadera
  3. JÄTTE FINA!!!NATURBEGÅVNING!!!
    Jag fick en glimt av de cupcakes som du gjorde med hjärtan på, de gick inte av för hackor!! Yummi!
    Cheers

    SvaraRadera
  4. Vilka superfina tårtor!!! :) Synd du bor i världens ände...

    Jag är så glad för din skull!
    Kram Nina!

    SvaraRadera
  5. Vilka underverk!! Jättefina! Vad ska jag hitta på till Hannahs konfirmation?, är det bibel som gäller:-) Kram Camilla M

    SvaraRadera
  6. TACK alla! Men det är bara fantasin som sätter gränser. Camilla, det beror på vad du/ni tycker om. Men bibel är ju kul. Annars kan man ju göra en vanlig rund o bara ha blommor på. Eller göra cupcakes med något fint på, som blommor, fjärilar, ett kors eller något annat man vill ha. Hör av dej om du vill bolla ideéer. A-M, säg bara till när du vill byta cupcakes mot vin, jag ställer upp!

    SvaraRadera
  7. Hade ingen aning om att du var så duktig med sånt....imponerad, och vilken rolig blogg du har skrattade gott när jag läste om din resa till Karlshamn och mjukglassen//Eva

    SvaraRadera
  8. Vilka fina tårtor! När du gör en våningstårta, ställer du tårtan direkt på eller har du något emellan? hur många pers är en sådan till? Tack för svar =) Mvh /lina

    SvaraRadera