onsdag 17 mars 2010

Jädra son......

Igår var allt toppen. ALLT!
O så ringer Marcus o berättar att han har köpt MJUKLASS på torget i Karlshamn.
O som om inte det är illa nog så har han köpt en VÅFFLA, MED PÄRON O VANILJ O CHOKLADSTRÖSSEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alltså, är det något jag gillar så är det just DET!
O att han äter en så glass, det gör mej inget.
Men var den jäkla ungen tvungen att ringa mej o berätta????
O så skickar han en bild också. Fast det var väl det, att han visste hur jag skulle reagera! hmmmmmm

Så idag MÅSTE jag köra till Karlshamn o äta mjukglass!
Finns ingen återvändo!
Så strax kör jag 4 mil/ enkel resa för att äta en glass. O sen köra hem!
O jag kommer att njuta varenda minut av resa, sällskap o glass.

Lyckades lura med mej en annan utflyttad "Karlshamnsdäka" på denna utflykten! Tack Eva, det ser jag fram emot!

Ha en härlig dag o gör något knäppt, det blir man glad av! KRAM

2 kommentarer:

  1. Det gör du förbaskat rätt i!
    Kramen hela dagen!
    Nina

    SvaraRadera
  2. Det gör vi om Mona. Kram Eva

    SvaraRadera