söndag 7 mars 2010

Vad gör man med en söndagskväll??

Städade som en tok på förmiddagen idag för vi har haft kalas. Nu är det undanplockat, diskat och lugnet har lagt sej. Ungarna på sina rum och filurar, gubben såklart i garaget och jag letar efter arbetslusten.
Eller, NEJ DET GÖR JAG INTE!!!!! Ser jag arbetslusten så gömmer jag mej.
Jag ska brygga en kanna thé, leta upp brevskrivarlusten och sätta mej och skriva ett låååååååångt brev till världens bästa Nina.
För att skriva brev, det gillar jag. Ska bara ta mej tiden. Det är så lätt att "glömma bort" hur härligt det är att skriva/ få brev när man kan nå varandra överallt hela tiden. Mail, Facebook, SMS, bloggar o vykort. Och det är också kul. Men brev, det är allt något särskilt. Ännu mer speciellt är det att skriva det för hand, men det är lättare och snabbare att skriva "på" datorn.

Ha en fin kväll, KRAM Mona

2 kommentarer:

  1. Och snart är det söndag igen och då får jag nog veta hur det går föör dig med dina planer för jag är så nyfiken så! :)

    Kram Nina!

    SvaraRadera
  2. Nu har iaf jag skrivit brev! :)
    Kraaaammm!!!!

    SvaraRadera