söndag 9 maj 2010

Tick tack

Jösses vad tiden går. Hinner med massor o ingenting. O så blir jag dunderfökyld mitt i allt o DET har jag INTE tid med! För jag skulle.... o så skulle jag..... o för att inte tala om att jag måste......... Men det blev inget av det.
Har gått mycket energi o tid sista månaderna till att lära om att starta eget o det är ju kul. Har lärt mej så mycket som jag har nytta av.
Bakade tårtor i veckan o det var till och med så att min gubbe uttalade att "OJ, så fina tårtorna blir. Det märks att du lärt dej"! O då blev jag mycket glad, för han ser ju vanligtvis inte saker annat än om det handlar om bilar eller rally......

Så nu gillar jag läget o pysslar om min förkyling så den flyttar. Har försökt skrämma den, men det gick inte så bra. Så nu är det tips o trix som gäller. Har fått en del förslag, röd solhatt, c-vitamin o honung, ingefära o ecalyptus mm. Får väl blanda o ge.

Kort på mina tårtor kommer så fort jag har hittat den förbaskade sladden som ska vara mellan telefonen o datorn. Den är för tillfället helt borta.

Ha en go söndag. KRAM Mona

2 kommentarer:

  1. Bra! Bra att du är förkyld och måste gilla läget, för mitt "bli-frisk-tips" är VILA! För övrigt det enda som hjälper, faktiskt...

    Så nu måste du ta det lite lugnt och därför var det bra med en förkylning! Så det så! Och fru Almqvist tar det lugnt och VILAR tills damen är frisk! Basta!

    Sen kan du leta upp den där sladden för jag är lixom lite nyfiken :)

    Massvis med krya-på-kramar!
    Nina

    SvaraRadera
  2. petra holgersson12 maj 2010 kl. 23:08

    Åh vad roligt att du har en blogg!!! hade ingen aning om detta!! Jag kommer bli en trogen läsare, lovar!!! jag har också en bligg men har ej hunnit skriva nåt särskilt...Massa kramar Petra

    SvaraRadera