fredag 28 maj 2010

Tårtdekorationskurs igen

Strax bär det av till Stockholm igen. Gubben o jag ska iväg, själva! Bara det. Imorgon firar vi 5årig bröllopsdag. Han ska bjuda på middag. Men han vet inte om det än. HAHAHAHAHAHA. Det blir min överraskning till honom!

Denna veckan har det varit, tårtor, tårtor o tårtor. Gjort totalt 11 tårtor på 3 dagar. O så ska jag iväg o lära mej mer. Känns som jag har blivit drabbad av tårtdjävulen eller nåt....... Fast det är klart, det är ju roligare än speldjävulen.
Men har gjort studentmössor, kärlekstårta, 18årstårta, 17årstårta o lite annat.
Bilder kommer nästa vecka.
Men nu ska jag njuta av gubbens sällskap i bilen.

Ha en fin fredag, KRAM

2 kommentarer:

  1. Det var en bra överraskning, tycker jag! Men att det redan har gått fem år?????? *hjälp*
    Grattis till er, hursomhelst!
    Ha en kanonfin helg!
    Kram Nina!

    SvaraRadera
  2. LYSTRING !!!!! Alla som läser detta, KÖP TÅRTA AV MONA!! Helt fantastiskt goda. Jag köpte en och bjöd gubben på, vi firade 5 år ihop och det var bara så lyckat. Det godaste vi har ätit, och för att inte tala om vilken fröjd för ögat. Tack Mona du är bäst. Ha en riktigt trevlig helg i Stockholm. Kram

    SvaraRadera