fredag 30 april 2010

Husmorssemster

Dags att packa det sista o bege mej mot storstaden. 2 nätter på hotell, 2 härliga kursdagar = 3 dagar utan familjen. Ska bli kul att komma iväg och lära, men det är tomt utan "de mina".
Men ska väl lyckas förströ tiden i eftermiddag/ kväll inne i Stockholm utan några problem. Finns ju många fina affärer o mysiga matställen att titta in på och kanske prova. Ska iaf leta inspiration och kul saker till min kommande verksamhet.

I övrigt är magen bättre, men inte helt bra. Men jag är mer än nöjd med att den är bättre, får väl ta det lugnt med godsaker så magen får åtehämta sej.

Gubben ska vara med på radio Kronoberg idag och prata om det kommande rallyt. Prova länken ovan framåt kvällen så kan du höra inslaget.

Ha en go helg, det ska jag, KRAM Mona

1 kommentar:

  1. Ha det underbart uppe 08-området, jag var där förra helgen och hade en "blast"!
    Krya på dig!
    Stora kramen!

    SvaraRadera