tisdag 24 november 2009

Ny dag!

Det allra bästa med jäkliga dagar, det är att de faktiskt tar slut. O efter en natts sömn, så kommer en ny orörd dag.
DET tycker jag om! Att ingenting varar för evigt.
Tyvärr innebär ju det att även bra dagar tar slut.
Men, som tur är så överväger helt klart de bra dagarna, de bra stunderna i mitt liv.
För visst är en helt vanlig vardag alldeles underbart!
O idag är det en helt vanlig dag, utan krångligheter, hittills.
Ska förvisso på möte, men kommer att hålla en lååååååååg profil.
För JAG ska skapa mej en bra dag idag, JAG ska f-n i mej se till att denna dagen blir så bra som möjligt.

För varje minut som jag är ledsen eller arg, är 60 sekunder av glädje som försvinner.

Hoppas du får en fin och bra dag med många skratt. Det SKA jag ha. KRAM Mona

2 kommentarer:

  1. Kramar om en massa heeeela dan!
    Nina

    SvaraRadera
  2. Å va du e bra, ta o hiva över 10% av din spunk till mig! KRAAAAM.

    SvaraRadera