måndag 23 november 2009

Jobb sökes!

O så var det dags igen. Jag tar för mycket plats, återigen. Det är konstigt, fast jag inte gör något eller tycker något så är jag för mycket.
Fast jag TYCKER en massa som jag inte säger.

O fast jag är för mycket så rådfrågas jag, även på ledig tid......
O fast jag inte gör något så är jag för mycket.
O fast jag inte säger något så är jag för mycket.
O fast jag gör det som jag ska, så är jag för mycket.
O fast jag inte gör det som jag ska o låter bli för att inte vara för mycket, så är jag för mycket.
O fast jag ställer upp så mycket jag kan, så är jag för mycket.

Undra om det finns någon arbetsplats där det behövs en kramgo, framåt, engagerad o ärlig medarbetare?

Ledsna kramar, Mona

5 kommentarer:

  1. Men Mona! :(
    Hoppas du snart får nytt jobb, där dom har vett att uppskatta dig för den du är och faktiskt fattar att du är en fin människa! Det är du värd! Önskar att du jobbade på det boende där Sandra hamnar så småningom! För då skulle jag vara trygg i att personalen vill brukarnas bästa och att brukarna är värdefulla! Det är såå viktigt!

    Svara inte i telefonen när du är ledig!

    Kramar om dig massor!
    Nina

    SvaraRadera
  2. SÖk nytt, med start nu!
    Dom förtjänar inte dig Mona!

    Många kramar Hilda

    SvaraRadera
  3. Du är välkommen till zinzino.

    Kramar Ewa

    SvaraRadera
  4. Det hugger i mitt hjärta att behöva höra detta Mona! De är inte värda dig!!!!!!
    Här får du en kram <3

    A-M

    SvaraRadera
  5. Jag tycker om dig som jobba kompis!! Du är en jätte bra personal, Vän och medarbetare!

    Men jag vet att du vet att jag tycker de!Puss och kram Malin

    SvaraRadera