torsdag 25 februari 2010

Svettigt.......

Fick förfrågan idag om att göra tårta till 200 personer när det är en fest i byn.
Alltså, 200 personer, det är många det !!!
Fick fria händer o kul uppslag så jag tackade ja.
HUA, så svettig jag blev mellan brösten när jag svarat ja!
Men OJJJJ så kul det ska bli.
JAG, lilla JAG är tillfrågad om att få göra tårtor till detta evenemang.
Det är ju lite skillnad att göra en tårta till ett barnkalas där det är 20 personer, eller en fest med 200 personer!

Så nu är det Kakburken som ska få en stor beställning i dagarna. Nu ska jag bunkra upp med färg o formar o idéer o linjaler o sugarpaste o mer formar o det ska bli så jädra kul!
Nu börjar detta bli så roligt så jag vill faktiskt gå en kurs o lära mej det också.
Men glad, det blev jag över att få detta förtroendet.
Jag blir ju glad o stolt över 19års tårtan jag ska göra till lördag också.
Eller muffinsen som är beställda till måndag.

Lite chockartat är det allt att nån tycker jag är så duktig att det jag gör duger till så många. Pjuuuhhhh, får nog gå o slänga mej i snön o varva ner lite.
Ha de´, KRAM Mona

3 kommentarer:

  1. Men åååå vad häftigt!!!
    Lycka till jättemycket!!! :)

    Haha, kan se dig framför mig, ångandes kastad i snön *tssssssts* så smälte den!

    Saknar dig så!
    Kram Nina!

    SvaraRadera
  2. Du e bäst! =D
    Det bevisade du på Sagas kalas!!! Pratas fortfarande om dom tårtorna!!!
    KRAAAAM!
    Om någon kan fixa till 200 så e det du!

    SvaraRadera
  3. Helt klart rätt person för denna uppgift!

    SvaraRadera