onsdag 17 februari 2010

Snabb leverans



Satt igår o tittade efter en ny stegräknare, eftersom den jag har inte registrerar alla mina steg. Hittade Stegräknare.se o beställde 2 böcker för att få inspiration o dessutom en stegräknare som man kan ha om halsen.Rekommenderar sidan även för att kolla in omräkningstabeller till steg o där går också att räkna ut promenadvägen.
Beställde igår, o idag fick jag det. Fantastiskt! Snacka om snabb leverans!
Att stegräknaren dessutom är rosa o söt är ju en bonus!

Nu jäklar ska det trampas på!!!!! Kram Mona

4 kommentarer:

  1. Men vad trist att stegräknaren inte funkade som den skulle! Jag har ju kvittot kvar... Du skulle sagt till!!! Min funkade jättebra, länge, men nu har den pajat.
    Kram Nina!

    SvaraRadera
  2. Jag har en också, men den är lite missvisande. Tills någon sa åt mig att sätta den i strumpan. Då fick jag det EXAKTA!
    Lycka till Mona!

    SvaraRadera
  3. Nu hänger min stegräknare så fint mellan brösten o verkar ge rätt resultat. Men strumpan är ju klart värt att prova också. Tack för tipset A-M!

    SvaraRadera
  4. Hejsan!
    Se där ja...Tjohoo! :)
    Med den rätta inspirationen klarar man och fixar det mesta.
    Bra jobbat Mona!

    Kramis

    SvaraRadera