fredag 4 december 2009

Pip o gnäll

Jaha, så som jag tänkt blev det inte. Snurrat som en guttaperkaboll hela natten av det onda i armen. O vaknar till ont i hela kroppen, feberkänsla, illamående, ont i armen och stickningar ner i fingrarna. Så hela dagen har gått till att vila o tycka synd om mej själv.
Men nu gör jag det jag är bäst på, gillar läget o kör med mina barn...... o vilar.
Tycker lite synd om mej för det är så TRÅÅÅÅÅÅKIGT att vara sjuk. För jag vaccinerade mej för att INTE bli sjuk. Men det är ju förståss skillnad på sjuk o sjuk. För detta går ju över om några dagar. Svininfluensan, tja, den vill jag inte ha iaf.
Dags att vila en stund sen, så jag orkar vara uppe med hela familjen en stund ikväll där jag ska ha pip o gnällmonopol.
Ha de´, KRAM Mona

5 kommentarer:

  1. Ja, influensan är säkert värre, men iaf..
    Miljontals med krya-på-kramar till dig!
    Nina

    SvaraRadera
  2. Hoppas du mår bättre idag!
    Kramar om dig!

    SvaraRadera
  3. Tänker på dig!
    Kramen!
    Nina

    SvaraRadera
  4. Längtar efter en Mona-blogg...
    Hoppas du mår bättre nu!
    Kramar om massa!

    SvaraRadera
  5. Aj, aj...
    Hoppas du är bättre nu! :)

    Ha en bra dag!!

    SvaraRadera