torsdag 3 december 2009

Nu är det gjort

Nu är jag också vaccinerad mot svininfluensan. Och får jag inte värre biverkningar än mina barn, så är det helt ok. De hade bara lite ont i armen några dagar.

I övrigt har jag ledigt idag, jag slutade 09. Ledig imorgon och sen jobbar jag lö-sö-må-ti-on-to men sen..... sen är jag ledig till efter jul.
Och det ska bli så skööööönt. För all energi ska läggas på den ljuvliga julstädningen. O det ÄR stökigt o rörigt o jobbigt under tiden, men ÅÅÅHHHH så skönt när det är klart o allt är rent o iordning.
Men det är julstädningen som är nöden man ska älska sin gubbe i.......... För varje år så överväger jag starkt att leta upp en annan bostad.
O varje år så förvandlas han som tur och väl är tillbaka till min vanlige man så fort julafton kommer.

Dags att njuta av sista minutrarna innan barn o gubbe kommer hem. För nu är det så lugnt o tyst o stilla. Men det går också som tur o väl över.
KRAMAR Mona

1 kommentar:

  1. Lycka till med städningen, när den drar igång! Och tummar hållna att du slipper biverkningar!
    Vad skönt med långledigt sen!
    Må så gott, min goa vän! Brev skrivet å postas imorrn, eller i helgen :)
    Kramar om dig å hela familjen!
    Nina

    SvaraRadera