tisdag 27 april 2010

Tillbaka i verkligheten

Det är mycket nu. Starta eget kurs, kurser i tårtdekoration i Järfälla, tårtor o cupcakes o smörgåstårtor åt alla håll, rallyplanering, jobbet o så allt det vanliga i livet. Men det är roligt. Roligt att lära o roligt att växa o så förbaskat kul när jag märker att jag kan mer o det blir bättre!
Känns lite som jag springer efter livet med andan i halsen, så resten av dagen o morgondagen är vilodagar! eller iaf, bara göra det jag vill dagar!!!

Fast egenligen skulle jag........... göra en massa nytta som, putsa fönster, städa, stryka o kanske tvätta av bilen. Men jag tänker strunta i det idag.

I morgon ska jag hem till en jobbarkompis som har fått en liten flicka o gosa lite. Ska slänga ihop en tårta o ta med mej. Köpte så fantastiskt fina flicksaker att dekorera med när jag var på kurs i helgen, så framöver är det många stackare som kommer att bli terroriserade med tårtor o annat för att jag ska få träna o träna.

För om inte jag kan bli smalare, så ska minsann mina vänner bli fetare!!!!!

Förra veckans tårtor.
En tårta till Emil 5år. Önskemål var kejsaren..... o när man som jag inte är insatt i hela historien så får det blir som det blir. Men tack vare de färgade svärden o några "stormtroopers" så hoppas jag att han förstod att det var Luke o Kejsaren.


Tårta till Erling som flyttade till hus i samma veva, så det temat var enkelt. Har använt utstickare och sedan har jag målat på "figurerna" med pulverfärg.


Tårta till Rydkampens årsmöte. Gjorde 4 tårtor med Hajen på. Kul att hålla på o göra figurer, det ska jag träna mer på. Dessa är ju mycket enkla att göra.


Ha en go eftermiddag! KRAM Mona

2 kommentarer:

  1. Jag misstänkte att det var du som hade gjort hajentårtan, den var inte bara snygg den var god också! Go Mona go Mona!
    Du är asa duktig jö!
    Cheers

    SvaraRadera
  2. Vilka tårtor, alltså! :) Säkert minst lika goda som fina, gissar jag. Har ju smakat en och den var supergod!

    Saknar dig!
    Kram Nina!

    SvaraRadera