torsdag 29 april 2010

Magsjuka....

Är magsjuk o allmänt sur. Inte nog med att magsjuka är trist, jag har ju en Stockholmsresa inplanerad imorgon. Ännu en kurs med tårtdekoration. Så försöker kurera mej så gott det går. Peppar, peppar...... jag är iaf inte sämre än i förmiddags, även om jag är dålig.......
Men skulle kört till Stockholm men fick ändra planerna då gubben måste ha bilen i helgen, så det blir tåget. Iaf dit. Kan vara så att jag ska köra en duett hem....... För gubben hittade en sååååå fiiiin bil. O vem vet, detta kanske är "bilen" med stort B????
Dags att försöka packa klart när jag är halvpigg, vem vet hur kvällen blir.
Ha en bra dag, KRAM Mona

1 kommentar:

  1. Åååneeejjj :(
    Hoppas du mår okay så du kommer iväg!
    Massvis med krya-på-kramar!
    Nina

    SvaraRadera