torsdag 3 juni 2010

Yipppiiiiieee!

Ett stort personligt mål är nått idag!!! O det känns så bra. Har förvisso många små mål hela tiden, men detta, det var efterlängtat!
Ökar min motivering o fokusering o nu fortsätter jag framåt.
Allt i livet är inte solsken, funderar på ganska... omvälvande saker. Men för mej o familjen, positiva. O visst är det kul när det händer saker.
O när det som nu för mej, är lite mycket negativt från ett håll, så ser jag det som att det stärker det jag redan tänker o känner.
O det som inte dödar, det härdar!
O när man väl har kommit till botten, då kan det bara gå uppåt!

Det är tur att det är så mycket annat som är positivt att livet ändå känns som en dans. För livet, det flyter på bra.
Men det hade varit skönt med en lugn dag, med sovmorgon o bli bjuden på middag.
Skönt med sommarlov snart, då, då ska jag tvinga mina barn att laga middag till mej. O jag ska bara sitta i solen, med en bok o vänta o njuta.
Tills dess, njuter jag av stunden, solen, livet, vänner, familjen o framtiden.
KRAM o ha en go dag, Mona

4 kommentarer:

  1. Kämpa på Mona, låt inga energislukare ta din energi! Känner också att det har varit jobbigt en tid, men låter mig inte bli nedtryckt.
    Nu är det semester! Så nu ska vi bara njuta!

    Roligt att du har nått ett mål! Keep up the good work!
    Cheers

    SvaraRadera
  2. Nådda mål gör en glad :-)

    Tack för igår, verkligen kul att träffas, det skall göras om..

    Ha nu det bra och ta hand om Nina nu när hon är hos er, men det behöver jag nog inte säga för jag tror hon blir väldigt bra omhändertagen :-D
    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Jag kan inte kommentera nya inlägget så jag skriver här istället :)
    Så kul att få se lite bilder på Marcus och lägenheten!
    Saknar er...
    Fint har han :)
    Kram Nina!

    SvaraRadera
  4. Det går inte att kommentera senaste inlägget och kommentaren jag skrev här igår försvann, så nu gör jag ett nytt försök :)

    Vad skoj att få se Marcus och hans lägenhet! Så fint han har det.
    Vad jag saknar er...

    Kram Nina!

    SvaraRadera